Od kółeczka do literki

Ćwiczenia grafomotoryczne, rozwijanie koordynacji wzorkowo- ruchowej, kaligrafia, prace plastyczne kształtujące sprawność manualną. Dla maluchów, przedszkolaków oraz młodszych uczniów szkoły podstawowej.

wtorek, 9 grudnia 2014

Potwory- ćwiczymy zygzaki

Rysowanie zygzaków nie musi być nudne! Tu pomysł na stworzenie potworów z groźnymi zębami:) Połączenie pracy plastycznej z ćwiczeniem grafomotorycznym.


  

Zobaczcie jak to zrobić na stronie: http://dufiletmoncartable.blogspot.fr

3 komentarze:

  1. Dzień Dobry .Wpadłam przypadkowo na wasz blog ,dzięki powiązaniu na moim koncie / BLOGGER/ .Zobaczyłam że pobraliście kilkanaście fotek z mojego blogu pisząc /Voici les explica /. Dziękuję za interesowanie się moją pracą . Ale wolę o publikację jednego zdjęcia ,a jeśli lektorzy chcą coś się dowiedzić proszę podać moją linkę adres on jest od tego .Oraz proszę się zapytać mnie o zgodę pobrania fotek z kreacji . Wsyłając mi zapytanie może być w języku angielskim – sprawi mi to przyjemność . Dziękuję powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!!
    Tworzy Pani z dziećmi wspaniałe rzeczy!! Jestem pod ogromnym wrażeniem:) Ten post już poprawiłam jeśli chodzi o ilość zdjęć. Pod wszystkim pomysłami zawsze umieszczam link skąd są pobrane. Dziękuję za sugestię odnośnie sposobu publikacji. To mi pomoże uczciwie prezentować najciekawsze prace.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń